Privacybeleid

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen.

Toch kan het gebeuren dat u ergens niet tevreden over bent. In dat geval horen wij dat graag van u. Uw feedback helpt ons om onze zorg en service verder te verbeteren.

Bespreek uw klacht gerust met ons – we nemen de tijd om samen naar een oplossing te zoeken.

Onze praktijk is aangesloten bij de officiële klachtenregeling van de KNMT (Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde). Dit betekent dat u – indien nodig – ook terecht kunt bij een onafhankelijke klachtenfunctionaris.

Wat kunt u doen bij een klacht?

1. Bespreek uw klacht met uw tandarts
In veel gevallen kan een goed gesprek veel oplossen. Neem contact met ons op en leg uw klacht rustig uit. We luisteren graag en zoeken samen naar een passende oplossing.

2. Schakel de klachtenfunctionaris in
Komen we er samen niet uit? Dan kunt u contact opnemen met de onafhankelijke klachtenfunctionaris via de KNMT. Deze bemiddelt op een zorgvuldige en neutrale manier.

3. Formele klacht indienen bij de geschilleninstantie
Als bemiddeling geen oplossing biedt, kunt u een formele klacht indienen bij de erkende geschilleninstantie waarbij onze praktijk is aangesloten. Uw klacht wordt dan officieel beoordeeld.

4. Beroep
In uitzonderlijke gevallen is het mogelijk om in beroep te gaan tegen de uitspraak van de geschilleninstantie.

Meer informatie over de procedure vindt u op de website van de KNMT. Uiteraard helpen wij u graag op weg als u vragen heeft.